Dag 2 | Bewegen voor de maaltijd

 

Gisteren hebben we besproken wat de suiker en vetverbranding is en hebben we vragen mee gekregen voor meer bewustwording. Vandaag kijken we hoe we met bewegen dit systeem kunnen beïnvloeden, zodat we de switch kunnen maken naar vetverbranding. Zodat we hiermee kunnen spelen en zo kunnen inzetten dat het onze gezondheid in positieve zin bevorderd.

 

 

Zorg ervoor dat je de touwtjes zelf in handen hebt en dat je weet wat je kunt doen als je voelt dat je energie even wat minder is. Ga ervaren en voelen wat het voor je doet als je beweegt voor de maaltijd. Wat doet het met de dip na de maaltijd, het trillerig zijn, slechte concentratie, prikkelbaarheid, de drang om constant te snacken en stimuleer de vetverbranding geregeld. Ervaar meer energie en innerlijke rust.

 

Ik ben heel benieuwd hoe jij morgen ochtend aan de slag gaat met 30 min bewegen.

En of je een moment op de dag hebt ervaren waarbij je het bewegen hebt kunnen toepassen voor meer energie.

 

 

 

Ik zou het super leuk vinden om dit te lezen in de besloten Facebookpagina (link op home challenge) en wie weet lees je nog interessante ideeën van andere. Zelf ben ik ook op deze pagina aanwezig en zal proberen zoveel mogelijk persoonlijk te reageren. 

 

Heb je een persoonlijke vraag dan mag je mij altijd een mailtje sturen.

Heb je vragen?

Je mag ze in de Facebookgroep stellen (link) en is het meer persoonlijk of gebruik je geen Facebook dan kan je ook dit formulier gebruiken. 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.