Dag 3 | Drie maaltijden per dag

 

We hebben gekeken hoe de suiker- en vetverbranding werken en hoe we dit met bewegen kunnen beïnvloeden. Dan is het natuurlijk ook belangrijk wanneer, hoe vaak en wat je eet. Er is niet één voedingspatroon wat iedereen past, de video's geven handvatten waarmee je zelf kunt kijken wat voor jou werkt. Wat zeker belangrijk is zijn voedzame maaltijden. Echt voedend en niet enkel vullend. Wat past bij jou en waar krijg jij de meeste langdurige energie van, met tegelijkertijd een gevoel van innerlijke rust. 

 

Ik ben heel benieuwd wat maaltijden zijn die jouw passen.

 

 

Wat is voor jouw een voedzame eerste maaltijd van de dag?

Wat is voor jouw een voedzame tweede maaltijd van de dag?

Wat is voor jouw een voedzame derde maaltijd van de dag?

 

Meld je aan voor de besloten Facebookpagina (link op home challenge) als je dat nog niet hebt gedaan en deel jouw antwoorden. Ik zou het super leuk vinden om dit te lezen en wie weet lees je nog interessante ideeën van andere. Zelf ben ik ook op deze pagina aanwezig en zal proberen zoveel mogelijk persoonlijk te reageren. 

 

Heb je een persoonlijke vraag dan mag je mij altijd een mailtje sturen.

Heb je vragen?

Je mag ze in de Facebookgroep stellen (link) en is het meer persoonlijk of gebruik je geen Facebook dan kan je ook dit formulier gebruiken. 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.